Orice organizație poate deveni agile doar dacă reușește să/și îmbunătățească modul în care interacționează cu clienții săi. De exemplu, fără un management al cerințelor în stilul Agile, organizația va rămâne Agile doar undeva pe intern, iar atât organizația cât și clienți săi nu își vor obține beneficiile promise cum ar fi o lansare mai rapidă pe piață a produselor noi, un grad mai mare de satisfacție a clienților.

 

Audiență țintă:

  • top și middle-managementul organizației
  • managerii de proiect, analiștii de business, personalul-cheie implicat activ în proiecte
  • persoane din industria de IT și software (developeri, testeri etc.), telecom, industriile creative (advertising, comunicare, organizare de evenimente ș.a.) sau alte domenii, care își doresc:
  • conducerea unor echipe Agile
  • avansarea în carieră (în poziții de management sau team leader)
  • dezvoltarea personală

 

Obiectivele cursului:

  • dobândirea unei imagini de ansamblu asupra project managementului în companii
  • înțelegerea și posibilitatea de a implementa abordările Agile
  • înțelegerea beneficiilor aplicării abordării Agile, cum ar fi:
  • livrarea proiectului la timp în conformitate cu cerințele stakeholderilor;
  • identificarea în timp util a abaterilor de la plan;
  • eficientizarea utilizării resurselor proiectului;
  • creșterea vizibilității asupra evoluției proiectului şi o mai bună comunicare cu persoanele implicate;
  • identificarea şi gestionarea mai eficientă a riscurilor;
  • îmbunătățirea relației cu stakeholderii (Product Owner, Client, Scrum Master etc.);
  • creșterea gradului de responsabilizare a membrilor echipei de proiect şi a nivelului de încredere în forțele proprii;
  • însușirea unui mod de lucru mai organizat;
  • crearea de valoare într-un mediu performant.

 

Ștefan Bârgăoanu

Peste 10 ani de experiență cu abordările Lean și Agile, inclusiv cu transformări Agile la nivel de organizație Vezi profilul

PMI-ACP® Exam Prep, Ediția a 2-a de către Mike Griffiths

Scrisă de Mike Griffiths, PMI Agile Certified Practitioner și membru al Comitetului director PMI-ACP®, cartea PMI-ACP® Exam Prep, Ediția a a 2-a, este concepută special pentru cei care intenționează să susţină examenul PMI-ACP® și reprezintă un material educațional „must read” pentru cei care lucrează cu metodologii Agile.

Curicula cursului de management al proiectelor în abordarea Agile

  • Prezentarea cadrului general în care project managementul există în companii;
  • Prezentarea obiectivă a aportului diferitelor metodologii;
  • Prefigurarea unor planuri  de adopție și implementare a abordărilor Agile;
  • Abordarea Agile în managementul proiectelor:
    • Principii și Abordări în Agile
      • Abordările Agile (Scrum, Lean, Kanban),
      • Prezentarea Procesului Agile,
      • Agile Leadership
    • Value Driven Delivery
      • Estimarea valorii,
      • Livrare incrementală,
      • Contractarea în Agile
    • Implicarea Părților Interesate
      • Share vision,
      • working collaboratively
    • Managementul Echipei de Proiect
      • Formarea Echipelor Agile,
      • Roluri și Responsabilități,
      • Monitorizarea Performanțelor
    • Planificarea Adaptivă
      • Planificarea în Agile,
      • Instrumente pentru dimensionare și estimare,
      • Release-uri și Iterații
    • Identificarea și Rezolvarea Problemelor
      • Înțelegerea problemelor,
      • Identificarea Problemelor,
      • Managementul Riscurilor și a Situațiilor cu probleme
    • Îmbunătățirea continuă – Proces, Produs, Oameni (People)
  • Exerciții practice pe parcursul cursului.

Agile Fundamentals din Februarie 2017

Feedback de la participanți:

  • Interactiv, interesant, implementabil
  • Interesant, surprinzator, util
  • O noua perspectiva

Sistem de reduceri în funcție de numărul de participanți înregistrați (din cadrul unei organizații):

2 participanți
3 participanți
4 participanți
5 participanți
Reducere de 4% Reducere de 8% Reducere de 12% Reducere de 15%

9 ani de activitate

Instruire pentru 5 certificări profesionale recunoscute pe plan global

Programe de instruire pe măsura necesităților profesioniștilor din Republica Moldova

Colaborare cu cei mai buni traineri și furnizori de instruire din regiune

Peste 300 profesioniști instruiți

Circa 70% din profesioniștii din țară certificați DipIFR Rus și PMP® au participat la cursurile oferite de AdCognos



Ministerul de Interne Registru Orange Moldova Moldtelecom Moldcell Procreditbank Fincombank Mobiasbanca Groupe Societe Generale Victoriabank Energbank Grawe Carat Asigurări RED Union Fenosa Moldauditing First Audit International Total Leasing & Finance Vistarcom British American Tobacco Bons Offices BASS System Top Consulting ProDigital Idea Studio Endava DotGovSolutions Monitorul Fiscal IREX Ministerul Transporturilor si Infrastructurii Drumurilor Prime Management și alte companii prezente pe piața din Republica Moldova.